Milford Sound in New Zealand

Widgets

Message from Israel to Russia: We deserve to LOVE in our own way



Message from Gay Parade, Tel Aviv 2012:

Stop the Primitiveness in our governments!

Being Gay it's not a CRIME!
JOIN US AND SHARE THE VIDEO ALL OVER THE WORLD!



Idan Matalon's Production

Special Thanks: Alfonso Pantisano

IdanMatalon.com



יום שישי 8.6.2012, חגגנו את מצעד הגאווה בישראל. הייתי אפילו על המשאית של האויטה. עפתי על עצמי. בהחלט אחת החוויות המדהימות שחוויתי בחיי, תחושת החופש, המוני האנשים שבאו - מלאו אותי בהמון אנרגיה וכיף.

אחרי שירדתי מהמשאית ידעתי שהגיע הזמן לעבוד, סרקתי את הטיילת בחוף גורדון כדי למצוא אנשים לסרטון החדש שלי. להפתעתי לא הייתי צריך לגשת לאף אחד: כל האנשים בסרטון הם אנשים שניגשו אליי כדי לפרגן לי על הסרטונים, וחברים שפגשתי במקריות. 

בסרטון הזה ניסיתי להעביר מסר מאוד חזק, לא רק לרוסיה, אלא גם לממשלת ישראל ולעולם כולו. התמקדתי ספציפית ברוסיה - כי מדהים (במובן השלילי של המילה) לראות איך מדינה מערבית, מתקדמת וגדולה - מתנהלת על ידי ממשל פרימיטיבי אשר מחוקק חוקים טיפשיים להפליא על הלהט"ב ברוסיה. 
חשוב לי שתשתפו את הסרטון הזה לכלי התקשורת ובפייסבוק, על מנת להראות, שעם כל הכיף והשמחה שחווינו אתמול - יש לנו גם מסר חזק וחשוב, לאו דווקא רק לקהילה הגאה, אלא לכל מי שמרגיש שונה וחושש מזה.



תודה ענקית לכל המשתתפים בקליפ, ריגשתם אותי.

גאווה

"אוהבים את פוטין - אבל יותר זכויות גייז

ובעוד המצב ברוסיה מחריף, צילם כוכב הרשת עידן מטלון סרטון בהשתתפות עשרות מחברי הקהילה הגאה, ובו הוא קורא לפוטין לתמוך בזכויות הקהילה הגאה. "אנחנו אוהבים אותך", נראים המשתתפים בסרטון כותבים על גבי נייר, "אבל אוהבים את זכויות הגייז יותר".
צפו בסרטון "
Photographer: Krzysztof Q-Lesh







0 תגובות

expr:href='data:post.url' expr:title='data:post.title' expr:xid='data:post.id'