Widgets

זמן תל אביב: "קליפ של עידן מטלון. משרת את העיר"

דוז פואה: למה עיריית ת"א מימנה את הקליפ לשיר של איזבו?

הקליפ לשיר Time של להקת איזבו, שייצג אותנו באירוויזיון, נראה כמו סרטון יחצנות לתל אביב ולחברת תל-אופן, ועכשיו גם ברור למה: העירייה שילמה עבורו כ-30 אלף שקלים

הקליפ החדש של איזבו

הקליפ החדש נראה כמו סרטון יחסי ציבור מושקע במיוחד לתל אביב, הכולל לא פחות מ-32 אתרים בולטים בעיר, ובהם דיזנגוף סנטר, הגשר מעל הירקון, בריכת גורדון, יפו העתיקה, גינת הכלבים בגן מאיר ועוד, תמונות ממרתון תל אביב והופעות חוזרות ונשנות של תחנות ואופני "תל-אופן". אתרים קדושים אאוט
שמחת החיים המתפרצת מהקליפ משתלבת במגמה של השנים האחרונות שתכליתה לשווק בעולם את תל אביב וכך בעקיפין את ישראל כולה, במנותק מכיוונים אחרים, שהובלטו בעבר בשיווקה של ישראל בעולם, שבמסגרתו הושם דגש על המקומות הקדושים והאתרים ההיסטוריים במדינה. 

את המגמה הזו ניתן למצוא הן ביוזמות ממוסדות, כמו הדגש של השנים האחרונות על משיכת תיירות גאה לעיר, והן ביוזמות עממיות שזוכות לחשיפה אינטרנטית נרחבת, כמו קליפ הליפ דאב בדיזנגוף סנטר מ-2010 או הקליפים של עידן מטלון, שכפי שפורסם לאחרונה ב"זמן תל אביב" וב-nrg מקומי  מצליחים גם הם למשוך תשומת לב רבה וחיובית לעיר בזכות הפצה ויראלית.  
 
קליפ של עידן מטלון. משרת את העי

0 תגובות

expr:href='data:post.url' expr:title='data:post.title' expr:xid='data:post.id'